Saturday, August 22, 2009

Tolak politik DURJANA Pas !





Terkini dari Permatang Pasir, seorang imam dan tok siak masjid kawasan Permatang Pasir mendedahkan perilaku buruk pemimpin Pas cawangan yang 'merampas' dan menggunakan duit sumbangan orang ramai untuk tujuan parti.

Duit yang diambil dari kariah masjid tersebut belum sempat dihitung jumlahnya 'dirampas' dengan alasan bahawa masjid itu adalah tertakluk dibawah Pas, dan duit sumbangan orang ramai 'wajib' digunakan untuk aktiviti2 parti.

Perkara ini disahkan sendiri oleh kariah masjid tersebut dan ianya diberitahu bermula dari tahun 2005 hinggalah sekarang tanpa ada sebarang bantahan dari pihak atasan Pas walaupun aduan telah dibuat.

Lihatlah betapa 'korup' nya mentaliti pemimpin2 Pas yang 'menyeleweng derma sumbangan orang ramai yang sepatutnya digunakan untuk menjalankan aktiviti memakmurkan masjid. Mereka lebih mengutamakan kepentingan sendiri tanpa ada 'belas kasihan' walaupun bertentangan dengan batas ugama.

Orang ramai yang memberikan sumbangan kepada masjid tersebut pastinya mengharapkan wang mereka digunakan sebaiknya tanpa menyedari sebenarnya wang mereka telah 'disonglap' oleh manusia-manusia rakus yang bertopengkan ugama didalam parti Pas.

Nyata pemimpin2 Pas menjuarai anugerah pelakon wayang terhebat apabila sanggup berselindung di balik topeng agama demi melaksanakan agenda peribadi. Manusia-manusia seperti ini sebenarnya menyembunyikan 'tanduk' disebalik serban besar dan melindungi 'ekor' di dalam jubah labuh mereka.

Mungkin inilah yang dimaksudkan oleh Nik Aziz bahawa syaitan pun sanggup dijadikan sahabat. Doa Nik Aziz telah dimakbulkan Allah dengan menzahirkan banyak 'syaitan2' yang menyamar sebagai manusia alim didalam parti Pas.

Lihat sahaja calon Pas di Permatang Pasir. Banyak salahlaku moralnya yang 'ditutup' rapat oleh pihak atasan Pas sendiri. Mereka seolah2 menghalalkan setiap salah laku yang dilakukan oleh calon pilihan mereka demi meneruskan aktiviti penipuan terhadap masyarakat kampung. Mereka berlakon dan berlagak 'alim kucing' tanpa menyedari 'tembelang' mereka semakin jelas terdedah.

Masyarakat di Permatang Pasir telah sedar kebobrokan pengkhianat agama ini dan akan menjatuhkan hukuman pada 25hb ini. Masyarakat di Permatang Pasir juga akan bangkit dari penyelewengan durjana2 politik parti Pas yang telah 'menipu' mereka selama 3 penggal.

Pas akan 'dibogel' dan 'dimalukan' di kubu kuat mereka sendiri. Nantikanlah kebangkitan rakyat yang telah lama ditindas oleh Pas di Permatang Pasir.

by - pusakaAyahnda

No comments:

Post a Comment