Friday, August 21, 2009

GEMPAR !!! SIAPA YANG SELALU MAHFUZ OMAR MELAWAT DI PENJARA ???


Gegak gempita sekian alam hari ini apabila calon Pas Dun Permatang Pasir dikatakan songlap dana p/raya berjumlah RM 60 ribu.

Bermula dengan Donkey Pokok Sena,Mahfuz Omar yang juga pengarah p/raya kecil Pas Permatang Pasir hinggalah ke Mujahid, Harakah..kah..kah dan beberapa orang lagi yang menafikannya.

Saya tidak mahu mengulas panjang tentang kenyataan yang dibuat oleh Mujahid,kerana ianya sekadar kenyataan politik untuk mempertahankan parti sendiri. Tetapi, pendapat peribadi beliau lain,kerana beliau sendiri yang mengakui kebenaran perkara ini kepada sahabat saya.

Saya hanya mahu lebih respon kepada kenyataan Donkey Pokok Sena. Donkey ini dia selalu bercakap banyak,tapi isi kosong. Kerana apa ? Kerana dia bodoh !

Jika kita lihat gelagat beliau dalam Dewan Rakyat ,kita juga boleh kata mamat ini tidak cukup wayar hijau. Dia suka mencelah orang sedang bercakap,kemudian dia terus duduk. Dia buat lawak bodoh,kemudian dia gelak seorang diri. Orang lain tidak gelak pun.

Kalau kita lihat dia bercakap,hanya dia dan Pas sahaja yang betul,BN dan Umno semuanya salah dan jahat. Tak mengapalah,kita terima sahaja apa yang dia kata.

Apa yang nak ceritakan hari ini ialah mengenai Si Donkey ini.

Di Kedah ada dua penjara. Satu di Alor Setar dan satu lagi di Pokok Sena.

Perkara yang saya ingin tanya kepada Yb Tuan Hj Mahfuz Bin Omar adalah seperti berikut.

Mengapa YB terlalu prihatin sangat kerana terlalu kerap pergi melawat banduan di penjara ???

Siapakah yang selalu YB pergi melawat di Penjara Pokok Sena ???

YB berkata calon meminta BN menarik balik calonnya di Permatang Pasir kerana kononnya tiada intergriti apabila lesen amalan guamannya ditarik balik.

Habis itu,YB ada intergritikah,kerana pergi melawat banduan di penjara dengan begitu kerap ?

Saya rasa jika banduan itu orang biasa,tidak mungkin seorang wakil rakyat begitu kerap ke penjara. Adakah dia banduan istimewa di mata dan di hati YB ?

Kepada pemberita atau Amran Ahmad jika terbaca tulisan saya ini ,mohon anda tanya kepada Mahfuz soalan-soalan saya diatas.

Saya memberi tempoh sehingga hari Ahad,23.Ogos.2009 jam 12.00 tengahari untuk Mahfuz menjawab semua persoalan ini. Jika tidak saya akan dedahkan segalanya. Semuanya sudah berada didalam tangan saya dan house PK

2 comments:

  1. dedah jangan tidak dedah !! tak sabar untuk aku tahu siapa yg mahfuz jumpa

    ReplyDelete
  2. dedah kan jer.. pandai mengata orang, diri sendiri pon xterjaga..

    ReplyDelete