Friday, August 21, 2009

Fatwa Hadi Awang kembali bergema.


Live dari Bilik Media Blogger Patriot Permatang Pasir, Pulau Pinang.

Ha..Ha... Pagi tadi det tulis yang hari ni puak-puak PAS akan menggunakan khutbah jumaat untuk menyerang calon BN kerana ceramah-ceramah depa sudah tidak mendapat sambutan seperti semalam dan memang betul lah info yang det dapat tu, boleh dikatakan seluruh masjid dan surau yang menjalankan sembahyang jumaat membaca khutbah politik yang menghentam kerajaan BN. dijangka teks khutbah itu bukan di keluarkan oleh JAIPP tapi ianya di keluarkan oleh Dewan Ulama PAS Pusat.

Dalam khutbah Jumaat tadi, para khatib yang menjadi lidah-lidah syaitan PAS telah menyeru semua makmum supaya menolak calon BN dan menerima calon PAS yang mereka anggap lebih berakhlak mulia walau pun seluruh Permatang Pasir telah tau yang calon PAS tu telah songlap duit dana pilihanraya yang lepas. Khatib di Masjid Kubang Semang menggunakan semula amanat hadi awang untuk cuba mempegaruhi makmum yang lain. kata-kata seperti undi PAS Allah akan terima masuk syurga dan undi UMNO masuk neraka juga digunakan dalam khutbah jumaat tadi.

Tadi det difahamkan Pemuda BN telah menangkap berberapa orang pemuda di percayai mereka ini ahli PAS ketika mereka sedang mengedarkan sampul surat yang tertera logo BN dan didalam sampul surat tu ada berberapa keping wang palsu dan berberapa keping wang palsu yang ada gambar nik aziz, difahamkan modius operandi mereka untuk memburuk-burukan UMNO/BN, yang menyedihkan ianya di lakukan oleh pemuda-pemuda melayu semasa orang lain sedang khyusuk bersembahyang jumaat dan yang menangkap tu pula pemuda BN dari MIC, Tahniah det ucapkan kepada MIC. sebenarnya kerja ni sejak dari semalam depa dah buat tapi tak kantoi lagi, so hari ni PAS mendapat la. akan di update kan lagi malam ini.


by- DET

No comments:

Post a Comment