Wednesday, August 19, 2009

N11 Permatang Pasir: Tuduhan Liar Dan Fitnah Kepada Rohaizad


Sejak dari mula,selepas penamaan calon,PAS telah menyerang peribadi calon BN Rohaizad b Osman. Dakwaan dia telah dihadapkan ke makhamah tinggi adalah jelas tidak benar sama sekali.


Untuk makluman pihak PAS menyebarkan fitnah mengatakan calon BN dihadapkan ke makhamah tinggi dan di dapati bersalah.Pisau cabar penfitnah celaka PAS sila beri bukti jangan hanya beretorik dan menuduh membuta tuli merosakkan kredibiliti calon BN.


Buat penyokong tegar PAS nasihat Pisau anda harus berlaku adil terhadap diri anda, jangan memperbodohkan diri sendiri percaya bulat bulat dengan memakan najis najis fitnah dari pemimpin anda yang langsung tak boleh di percayai.


Itulah PAS parti yang kononnya Islam "Tulen" fitnah adalah makanan harian dan halwa hati mereka.Tuduhan & dakwaan oleh pihak Bar Council juga berniat jahat,malah mereka juga seperti yang kita tahu amat berat sebelah kita boleh gelarkan Bar Council seperti Makhamah Makkal Sakhti,umum harus tahu siapakah dibelakang Bar Council ini,mereka yang memperjuangkan IFC dan sangat anti kepada Islam.


Melainkan Islam yang ada di Malaysia ini mengikut acuan mereka.




Pisau kata " apa kata kita cerita pula perihal dengan Saleh Man"
by- megatPisau

No comments:

Post a Comment