Saturday, August 22, 2009

Pas rembat duit masjid untuk program parti.

Live dari bilik media Blogger Patriot Permatang Pasir Pulau Pinang.

Lagi-lagi rembat duit, lagi-lagi rembat duit, tak de kerja lain ke orang PAS ni asyik nak merembat duit je, ape korang ni tak berduit sangat ke, dah la calon kau rembat duit dana pilihanraya dekat 600 ribu, ni timbul lagi satu cerita, duit derma di songlap oleh PAS cawangan, Mereka yang menjalankan kerja ini ialah orang kuat Pusat Khidmat Adun Permatang Pasir,dia di beritakan selagi PAS memegang Permatang Pasir mereka akan terus mengambil wang sumbangan orang ramai yang belum pun sempat dikira oleh tok siak dan bendahari masjid.

Setiap kali selepas selesai solat Jumaat dan Aidilfitri ahli PAS telah mengambil wang kutipan derma jemaah masjid yang belum pun sempat dikira oleh,bukan hanya belum sempat dikira lebih teruk tok siak belum sempat kumpulkan duit terus dirampas oleh 2-3 orang PAS untuk digunakan aktiviti cawangan mereka.

Det sendiri telah melawat masjid jamek dan bertanya sendiri kepada salah seorang yang menjadi jawatankuasa masjid jamek permatang pasir,dan mereka sendiri mengesahkan perkara ini. tambah mereka, perkara ni bukan terjadi sekali dua, tapi sudah berkali-kali berlaku dan kutipan wang derma yang kerap menjadi sasaran mereka ialah pada hari raya aidil fitri dan aidil adha ketika tu sumbangan banyak.

Ni lah dia sebuah parti yang kununnya Islam dan compom masuk syurga tapi lihat lah perangai mereka kurang ajar,bongkak dan penyamun kampung puak PAS baru berkuasa satu adun dah jadi penyangak belum pun berkuasa satu negara. kalau berkuasa satu negara apa macam??

by - DarulEhsanToday

No comments:

Post a Comment