Monday, August 24, 2009

N11 Permatang pasir: PAS & PKR Mula buat kacau,PAS tidak yakin akan menang.

N11 Permatang pasir: PAS & PKR Mula buat kacau,PAS tidak yakin akan menang.

Posted On 8/24/2009 01:29:00 AM by megat |

Pisau mendapat berita PAS & PKR akan membuat kacau .Perancangan mereka sudah dapat dijangka dan dihidu awal awal lagi. PAS sudah merancang untuk mengunakan budak budak motor untuk membawa bendera UMNO & BN ,dan mereka akan menggangu masjid masjid di permatang pasir esok.

Manakala 100 kereta Angkatan Muda Keadilan di arahkan membuat kacau di setiap peti undi agar menggangu lalu lintas dan membuat jalan menjadi sesak,taktik ini sudah kita dapat lihat di setiap pilihanraya. Kereta mereka terlalu banyak dan menyesakkan lalu lintas.

Mereka juga membuat kabar angin kononya pengundi cina di Kg Cross Street hanya berlakon menyokong BN hanya kerana mendapat makanan percuma dan di beri hadiah.

Yang menariknya Puak PAS main dajal dengan menyebarkan kononya ada masaalah dalaman antara UMNO,Gerakan & MCA sekarang di Permatang pasir.

Siapakah yang menjadi pendajal politik kalau bukan PAS & PKR.Hanya membuat kacau dan menyebarkan khabar angin yang tidak benar. Cakap fitnah dan berbohong sudah menjadi makanan hati sehari harian walaupun di bulan ramadhan .

Mereka juga buat kerja bodoh dengan mencetak wang kertas RM100 dan mengedar di seluruh permatang pasir bersama sampul tertulis undi BN. laporan polis sudah dibuat.Rakyat permatang pasir.

Pisau sempat bersama mengikut rombongan calon PAS Salleh Man dan pengakuan sendiri daripada calon PAS ini dia sudah biasa kalah 6 kali dan tidak berasa tertekan jika kalah kali ke 7.
Di sini pisau dapat simpulkan PAS di permatang pasir agak tertekan kerana langsung tidak mempunyai isu,justeru kita dapat melihat hanya isu peribadi calon BN di serang.

Ceramah ceramah mereka juga kurang mendapat sambutan,jumlah kehadiran tidaklah seramai mana pun,hanya orang orang luar yang memenuhi tiap kali ceramah di adakan.

Cakap cakap orang PAS ,jentera kali ini adalah yang terburuk dan kempen mereka langsung tidak mendapat sambutan.

Adakah ini sudah sampainya masa tanda kejatuhan PAS akan tiba,sambutan rakyat tempatan jelas menolak PAS ini di sokong dengan pengakuan penyokong PAS yang jelek dengan cara kempen kotor PAS yang tanpa henti membunuh karekter.Malah mereka sendiri mengengkari arahan tok guru pas sendiri.



Pisau kata " PAS tidak yakin menang di Permatang Pasir"

3 comments:

  1. Anwar Ibrahim berprestasi tinggi dan tiada masalah perkahwinan kah kah kah
    http://efenem.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Budaya samseng inilah yang menjadi kemenangan mereka di PRK yang lalu beserta creamah agama yang berbentuk hasutan dan fitnah. Kini rakyat sudah mula buka mata dan sedar dan sudah mula muak dengan karenah mereka.

    InsyaAllah, perompak-perompak ini ini berkubur di kubu mereka sendiri macam LTTE di Sri Langka...

    ReplyDelete
  3. ooooooooo...begitu ka? Di Perlis anak penakan Shahidan Kassim jadi ketuaGagak Hitam PKR untuk takut-takutkan pengundi...betoi ka? Org UMNO taklah main heboh2 mcm u...depa makan diam2 yang tak namnpak..last2 dapat rm sejuta dua. tak kacau org kampung sikit pun. Mari kita tentang Pas dan PKR yang nak buat kacau tu ok...kah..kah..kah..

    ReplyDelete