Friday, August 21, 2009

CALON BN BERISTERI DUA : RENDAHNYA AKAL KETUA PEMUDA PAS


Malaysiakini


Rohaizat nafi dakwaan ada isteri kedua
author_photo("Abdul Rahim Sabri")
Abdul Rahim SabriOgos 21, 099:14am



Calon BN Rohaizat Othman menafikan dakwaan bahawa beliau mempunyai isteri kedua yang dikenali sebagai 'Hafizah', seperti didakwa oleh Ketua Dewan Pemuda PAS Nasrudin Hasan.


Nasrudin mendakwa Hafizah yang dikahwini oleh calon BN itu pada tahun 2005 merupakan ketua kerani, yang berkerja di pejabat Rohaizat selama lapan tahun yang kini tinggal di Jengka, Pahang.Ketua Pemuda PAS itu juga mendakwa Hafizah menuntut agar Rohaizat "mengaku bahawa beliau adalah isteri keduanya." Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Rendahnya moral ahli syurga Ketua Pemuda PAS ini. Kalau ye pun, apa tujuannya mendedahkan hal rumahtangga orang? Ketua Dewan Pemuda PAS ini berkehendakkan rumahtangga Rohaizat dengan isteri pertamanya runtuh juga akibat pendedahan ini. Jika betul pun, salah kah beristeri dua.

2. Jika beliau berkahwin secara sembunyi atas sebab tersendiri apa perlu di dedah. Untuk pembelaan kepada bekas isteri keduanya? Jika betul tak perlu bising-bising. Ada cara lain untuk selesaikan masalah tersebut ikut islam. Bukan dipoligtikkan hingga boleh runtuh rumahtangga mereka.

3. Pakai aje kopiah di kepal ke hulu ke hilir tapi otak lebih hina dari sampah. Cara ini ke di ajarkan dan ditunjukkan oleh islam yang diperjuangkan PAS?

4. Kepada Dewan Ulama PAS : Minta komen sikit dari dewan ini. Adakah di bolehkan dari segi islamnya. Betulkah tindakan Ketua Dewan Pemuda PAS ini ? Kepada PG , nampak sangat betapa dungunya otak ketua dewan ini. Tak berotak. Harap kopiah dan tanda hitam di dahi aje. Mungkin juga hatinya pun hitam juga kot.


by - PenghuniGua

No comments:

Post a Comment