Monday, August 24, 2009

PAS meruntuhkan Rumah Tangga Orang.


24 jam terakhir adalah saat paling genting bagi mana-mana parti politik yang bertanding. Sedikit kesilapan bakal membawa padah. Siapa yang pandai main isu juga bakal untung,kerana baki tempoh masa kempen yang pendek menyukarkan lawan untuk menjawab.

Samalah juga dengan PAS, 24 jam terakhir ini digunakan oleh mereka untuk menjaja isteri muda Rohaizat ke segenap pelusuk Dun Permatang Pasir. perbuatan menjaja Isteri muda Rohaizat dieksplotasi sebaik mungkin oleh mereka demi mencapai impian politik mereka.

Islam tidak pernah mengajar ummatnya melakukan perkara terkutuk itu, harus di ingat adakah perbuatan Nasaruddin Tantawi betul? sudah kah isteri Rohaizat meminta izin suaminya untuk keluar rumah ? nasaruddin tantawi tahu tak yang dia membawa keluar isteri orang tampa mendapat keizinan suaminya. Inilah ajaran Islam songsang yang dibawa oleh PAS. Islam menggalakan kita memelihara rumahtangga yang dibina. Tetapi PAS terus menerus menghancurkan rumahtangga orang demi kepuasan nafsu mereka. nasaruddin tantawi menghancurkan rumah tangga orang lain.

Jadi seronokkah PAS melihat rumahtangga Rohaizat bercerai berai hanya semata-mata dendamkan umno/bn. inikah perangai yang diajar oleh islam ?

No comments:

Post a Comment