Friday, August 21, 2009

N11 Permatang Pasir: Pisau Cabar Mujahid & Saleh Man Bersumpah

Di bawah ini petikan dari BigDogDotCom!

Ini bukanlah laporan pertama mengenai pemimpin PAS mengelapkan wang. Dalam dekad lepas, kecoh mengenai Tabung Anak Yatim Memali yang diujudkan PAS selepas Peristiwa Memali. Dikhabarkan wang yang dikutip untuk tujuan membantu anak yatim dari mereka yang terkorban dalam pertempuran penentangan bersenjata atas arahan agar Ibrahim Libya menyerah diri kepada Polis, gagal sampai kepada kumpulan sasar. Dipercayai kes ini menjadi bahan yang ‘ditutup sebelah mata’ (swept under the carpet) oleh Kepimpinan PAS.



Buat saudara Mujahid,tidak usah membuang masa mencabar blogger,apa kata anda dan Saleh Man calon suci PAS pergi bersumpah di masjid.

Bersumpah bahawa anda tidak membuat kenyataan tersebut dan Saleh Man tidak terbabit.Usah beretorik, Ini cerita lama, kalau nak korek banyak lagi yang boleh di ceritakan.

Buktikan Saleh Man tidak makan duit jentera PAS,ini bukan cakap cakap kosong ,jangan jadi macam Husam yang umum memang sedia maklum tidak mempunyai telur.


Buat Mahfuz akal pendek,saat kamu seronok mengaibkan orang lain bakal berakhir,akan tiba giliran kamu untuk dilondehkan.



Pisau kata " bang mahfuz,hang rajin pi makan kat kassim mustapha noo..hang senyum aku senyum balik kat hang,lepas ni aku nak tengok muka hang masam pulak"

No comments:

Post a Comment