Monday, August 24, 2009

NIZAR POKEMON! MAHFUDZ SUDAH TERLONDEH SELUARNYA!


Mahfudz Omar adalah Pengarah Pilihanraya PAS untuk PRK Permatang Pasir. Padahal kawasan ini adalah kawasan Mat Sabu. Oleh sebab beliau adalah Naib Presiden, beliau yang ditugaskan jawatan itu.

Peranan Mahfudz nampaknya lebih daripada peranan seorang Pengarah Pilihanraya. Calun PAS Salleh Man nampaknya adalah orang bisu. Tak boleh bercakap tanpa teks. Ini bermakna beliau tak akan jadi efektif apabila menjadi satu-satu suara bukan PKR dan DAP di DUN Pulau Pinang. Macam mana nak cakap pun tak pandai?

Orang PAS kononnya sangat cekap berhujah dan bersyarah. Rupanya masih ramai yang bisu. Hairannya adakah logik seorang bekas pendidik dan aktivis lama PAS boleh bisu? Macam mana dia secara seorangan akan pertahankan dan perjuangkan hak Islam bila berdepan dengan keling-keling PKR dan penjawat DAP seperti Jeff Ooi yang biadap dan angkuh? Apa yang berlaku di Selangor akan berlaku dengan lebih teruk di Pulau Pinang!

Sebab calun bisu dipilih, peranan Mahfudz Omar untuk menjadi burung yang berkukur. Kita tau Mahfudz seorang yang lantang dan tak takut bercakap. Bab cabar mencabar dan putar belit kata-kata kita kasi pada Mahfudz. Dengan Mat Sabu, dia kita bawah sikit saja. Cuma Mat Sabu tahap tinggi pasal dah main bini orang. Bandingkan dua-dua ini, sama-sama bodoh tak tau apa sebenarnya.

Mahfudz ni cakap saja lantang tetapi sebenarnya isi kandung tak ada apa. Dia bukan orang cerdik sangat pun. Naik Ketua Pemuda padanya Salahuddin Ayub boleh menang Naib dengan sekali cuba. Mahfudz tanding berkali-kali baru dapat. Nasib baik pasal Husam dan Mat Sabu tanding.

Kalau berbicara, kandungannya hanya maki hamun dan kata mengata. Fitnah orang itu ini pandai tapi bukti tak tau macam tuduh Najib suruh bersihkan nama dia. Belit cakap dan label melabel saja dia tau.

MP yang pertahan Nizar buat kerja macam monyet di parlimen terjerit-jerit memakai lilit kepala adalah Mahfudz. Kerja-kerja bodoh kasilah pada Mahfudz.

Pihak yang mendedahkan calun PAS kaki sakau duit telah beri butiran tetapi dia tidak berdaya untuk sangkal butiran yang diberi. Kepandaian Mahfudz hanya setakat cabar orang anak jantan untuk dapat headline akhbar. Dokumen ada dan pihak odit boleh jelaskan, tunjuklah! Atau akaun PAS tak ada tukang odit??? Macam mana cakap pasal ketelusan???

Orang kalau nak ngata atau tegur orang itu, sendiri mesti betul. Ketam tak boleh ajar anaknya berjalan lurus. Sekarang kita tanya Mahfudz yang pandai mengata orang, memaki, putarbelit dan fitnah orang lain, adakah dia manusia atau ketam????

Kalau diri begitu sempurna untuk kononnya bertanggungjawab menegur, BETULKAH ANAK MAHFUDZ PERNAH DITANGKAP DAN DITAHAN KERANA PENYALAHGUNAAN N.AJIS DADAH???????????????

Sila jawab kalau jantan! Tak payah cabar atau putarbelit. Buktikan anak itu tak pernah ditahan. Ada pihak ada bukti anak Mahfudz terlibat. Itulah kenyataan mengenai parti yang hanya dok pandai bertakbir. Sebenarnya mereka ini TAKE BEER!!!!

2 comments:

  1. bertaubatlah kamu sebelum mati. bila kita dengar takbir tiada perkataan lain yang di ucapkan melainkan dgn Allahhuakbar. kamu samakan takbir dengan take beer. aku tidak sokong mana2 tapi sebagai seorang islam patut nasihat menasihati.

    ReplyDelete
  2. kalau ada bukti... keluarkan!!! atau anda bacul kerana tidak ada bukti....

    ReplyDelete