Sunday, August 23, 2009

N11 Permatang Pasir: Mahfuz:Hang nak jaga hal orang,anak sendiri tak reti jaga

N11 Permatang Pasir: Mahfuz:Hang nak jaga hal orang,anak sendiri tak reti jaga

Posted On 8/23/2009 05:09:00 PM by megat |


Penjara Alor Star

Seperti yang dijanjikan,hari ini saya akan beritahu kenapa Mahfuz terlalu kerap melawat penjara.

Segelintir orang-orang PAS di Kedah gelak besar,bila melihat Mahfuz bercakap pasal intregriti . Mereka berkata anak beliau sendiri yang beliau bela daripada kecil pun beliau gagal didik,lagi beliau nak bercakap pasal intergriti. "Hei rbf, hang pi habaq kat mahfuz dia dah lama takdak intergriti,orang aloq setaq dah lama benci kat dia" - itulah luahan kata mat cak terhadap saya dalam perbualan telefon dua hari lepas.

Banyak lagi cerita yang saya sempat korek pasal si donkey ini. Nanti saya saya dedahkan kemudian. Termasuk usaha halus beliau menyingkirkan MB Kedah sekarang dan beliau mahu menjadi MB Kedah selepas PRU akan datang.

Cerita ini tidak ramai orang tahu,hanya segelintir orang-orang PAS di Kedah dan Pemimpin PAS sahaja yang tahu.

Hari ini barulah kita semua tahu, selama ini Mahfuz dan geng-geng dia sering melaungkan hanya mereka sahaja yang cantik,lawa dan segalanya. Rupa-rupanya itu semua hanya luaran ,tapi buntot penuh dengan tahi kering yang sudah pun berulat.

Bapak berdegar-degar bercakap pasal Islam,intergriti dan sebagainya. Tetapi anak sendiri dipenjara kerana dadah. Bukan setakat menghisap sahaja,malahan mengedar juga.

Untuk makluman pembaca sekalian,anak beliau ada dipenjara , di Penjara Alor Star,kerana kesalahan menghisap dan mengedar dadah.

Amat malang bagi PAS kerana mempunyai seorang Naib Presiden yang gagal mendidik anak sendiri. Bagaimana nak pimpin orang lain jika anak sendiri pun tidak boleh pimpin. Malu lah....

Dua hari lepas apabila seorang wartawan bertanya kepada Mahfuz,kenapa beliau kerapa ke Penjara,lalu dijawab olehnya "penjara tersebut berada dalam kawasan saya,sudah tentu saya harus melawat". Jawapan nak tutup malu...


sumber:RBF


Aib orang sedap dia bukak,sedap di jaja,sedap dimalukan,sekarang aib mahfuz dah terbukak, ada lagi yang akan didedahkan oleh blogger,jangan mendabik dada dan berlaga suci hoi mahfuz. jangan sembang pasal intigriti,jangan sembang bab akhlak kerena kamu tidak layak bercakap soal akhlak,anak sendiri tak terdidik merengkok didalam penjara menagih dadah,sudah la menagih mengedar dadah, kenapa tak di gantung saja anak mahfuz tu,pengedar dadah perosak masyarakat tak layak di beri keampunan.

Lagak pemimpin PAS ni kebanyakan nya alim alim kucing.kita akan lihat gerombolan blogger bakal mendedahkan satu demi satu kebodohan,kotor dan kurang baik nya pemimpin pas selepas ini..tungguuuuu!
3 Response to 'N11 Permatang Pasir: Mahfuz:Hang nak jaga hal orang,anak sendiri tak reti jaga'
Anonymous

Puak puak ni kalau pasal hentam tepi kain orang lain mmg pandai..ha padan muka...kena sebijik...pendedahan macam ni kena kerap lagi ditunjuk...jangan kaum ni pandai nak tunjuk keaiban anak menteri menteri dalam umno aje...ade jugak anak menteri umno yg jadi orang terpelajar..yang jadi orang alim...

Dah beri didikan ugama cara PAS pun masih boleh mengedar dadah kalau tak bagi pendidikan ugama tak tau la apa nak jadi...

1 comment:

  1. Depa Nie Belakon ja suci and bersih tapi sebenarnya kotor.. Kat tempat aku pun pemimpin Pas begaduh xbetegur sapa sebab berebut jawatan MKK.. Tu baru mKK..
    Wahai rakyat sekelian..Fikir2 kan lah

    ReplyDelete