Monday, August 24, 2009

N11 Permatang Pasir: Anwar perbodohkan PAS dan rakyat Permatang Pasir


Posted On 8/24/2009 01:37:00 PM by megat |

Pisau baru pulang dari ceramah anwar di tanah liat malam tadi, jelas beliau sekali lagi memperbodohkan PAS dan rakyat Permatang Pasir. Agak lucu apabila dia menipu orang ramai dengan menyatakan mendapat persetujuan daripada Khalifah Umar Lim Guan Eng akan memberi jawatan Yang Dipertua Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP).

Anwar kenapa kamu bodoh sangat sama seperti penyokong PAS & PKR, tahukah jawatan itu hanya dapat di beri atas lantikan DYMDPM AGUNG. Siapa Lim Guan Eng? Ingat dia hebat sangat sesuka hati dapat memberi jawatan tu? Anwar nak samakan Lim Guan Eng setaraf Agung? Kenapa bodoh bingai sangat Anwar Ibrahim.

Kenapa tidak menjanjikan jawatan exco didalam kerajaan negeri ?Kenapa tidak sanggup mengorbankan kerusi exco DAP? Jangan hanya beretorik kosong memperbodoh penyokong Pakatan Haram yang sedia bodoh!

Rakyat Permatang Pasir,jangan diperbodohkan oleh Anwar dan aparat aparat nya,mereka ini hanya pandai berbohong dan memberi janji palsu.Mereka sanggup membuat apa saja hingga sanggup menjanjikan syurga dan mengkafirkan orang lain.



Pisau kata " Anwar Drama Queen In Action"

No comments:

Post a Comment