Tuesday, September 8, 2009

Siapa sebenar yang mulakan isu lompat ??

Mereka bersungguh sungguh untuk mengambil alih pemerintahan NEGARA dengan memujuk ramai ahli parlimen BN agar melompat, hingga seluruh rakyat permatang pauh percaya ketika menifesto pilihanraya kecil permatang pauh"ROAD TO PUTRAJAYA" memenangkan penipu besar si Anwar Berahi.

Bersorak sakan,dengan benderanya,dengan topeng muka penipu di pakai oleh penghisap dan penjilat pakatan haram.Munafik munafik ini dengan bangga dan percaya cara ini telah di endorse dan dihalalkan oleh Anwar berahi,maka memang dibolehkan untuk melompat parti.
Lihat pasangan tua yang taksub sehingga menopengkan muka pengadai hak melayu perak semasa kempen prk bukit gantang.

Sekarang ini kita boleh lihat,siapa yang meroyan lebih apabila terjadinya lompat parti,dan tumbangnya kerajaan perak,sehingga tika menangnya Nizar di Bkt gantang ,mereka dengan biadap dan kurang ajarnya menyatakan rakyat bukit gantang mohon derhaka kepada sultan perak.

Lihat gambar nizar meroyan bagai orang gila talak kehilangan bini dan ditemani speaker kurang akal.


Kepada rakyat Perak dan seluruh rakyat Malaysia, Jika perkara ini berlaku ketika 16september bagaimana pula?Dibolehkan? Dihalalkan?

Pergi mampuslah suara kebangkitan rakyat! Rakyat yang mana? Fahamlah suara rakyat yang kamu puak aparat aparat kononnya laungkan BUKAN MAJORITI DI NEGARA INI!

PAKATAN HARAM PAS PKR DAN DAP PERLU INGAT,KAMU BUKAN MAJORITI,RAKYAT TAK PILIH KAMU MENJADI PEMERINTAH NEGARA!. JANGAN BERBICARA SOAL SUARA RAKYAT!.BUKAN HAK KAMU! SEKARANG SUARA RAKYAT BN YANG MEMEGANG MAJORITI.SEKARANG SUARA RAKYAT BN & UMNO MEMERINTAH.!


Pisau kata " aku suka kalau aparat Pakatan haram buat kacau tiap hari,biar rakyat tengok bagai mana binatang binatang ini merosakkan dan porak peranda negara"

sumber : pisau.net

No comments:

Post a Comment