Thursday, April 28, 2011

Pemuda UMNO Prmtg Pauh terus dahulukan rakyat , bantu golongan memerlukan

 
Pemuda UMNO Permatang Pauh meneruskan tradisi membela rakyat serta mendahulukan rakyat dalam setiap gerakan atau program yang dijalankan. Bantuan demi bantuan disalurkan demi melihat segala kesulitan masyarakat diatasi sekurang-kurangnya meringankan bebanan mereka.

Kali ini Pemuda sempat menziarah beberapa keluarga di Kampung Pelet dan Kampung Padang Temusu dalam menyampaikan sedikit sumbangan.

Apa yang menyedihkan saya ialah sewaktu melawat di Kampung Padang Temusu, saya dapat rasakan penderitaan seorang insan Jamil Bin Saad 72 dan isterinya Habsah Binti yahya 72, yang terpaksa menumpang hidup diusia yang senja dengan menumpang di belakang dapur rumah saudaranya selepas beliau bersama Isteri diusir dari rumah sewanya di Padang Ibu atas sebab-sebab perbezaan parti Politik lebih kurang setahun yang lalu. 
 
Beliau merupakan bekas bilal di masjid Padang Ibu dan sentiasa menyokong UMNO selama ini.
Dengan keadaan kesihatan beliau yang kurang memuaskan telah mendapat simpati dari Ketua emuda UMNO Prmtg Pauh ,  Saudara Mohd Zaidi Bin Md Said dengan memperuntukan RM200 selama 6 bulan untuk beliau.






sumber : blog Kami Sedia

No comments:

Post a Comment